Ohjeet

maanantai 15. huhtikuuta 2019

Kuvahaaste

Haaste maanantaille 15.4.2019 on kuva:

1 kommentti:

  1. No voi vietävä, että on yrtit! Ja pitäisi ruveta seulomaan rikkaruohot mullan seasta, vaikka en tiedä miltä mokomat näyttävät. Näin tuumailin, kun olin saanut ohjeen ottaa puutarhalapio kauniiseen – tai ei nyt niin kauniiseen, enemmänkin rumaan – käteen. Ohjeen minulle oli antanut se hyypiö, joka johti kauppapuutarhaa, minne olin tullut kesätöihin, koska olihan minun saatava muutakin leivän päälle kuin ylähuuli ja olin sentään jo kuusitoistavuotias. Siinä sitten kaivellessa lapion kärki osui johonkin, mikä mössähti ikävästi. Kaivoin vähän lisää ja kauppapuutarhan yrttipenkistä paljastui ruumis. Aivan hirveää, pillahdin siitä paikasta itkuun. Huusin kaikki työkaverit paikalle katsomaan ja sitten soitimme poliisille. Lopulta murhaaja löytyi kasvihuoneesta.

    VastaaPoista

Lisää kommenttiin:
- haastetekstisi
tai
- linkki oman blogisi haastepostaukseen

Voit mieluusti myös kommentoida muiden osallistujien tekstejä.:)